loading...
سایت رسمی شرلوک هلمز
دانلودها

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سید مهدی حسینی در تاریخ 1397/04/21 و 17:59 دقیقه ارسال شده است

مدیر کل: اولین دوره مسابقه اینترنتی کاراگاه
اولین مسابقه واقعا کاراگاهی
ظرفیت ثبت نام ۲۰ نفر
دوره اول کاملا رایگان
فقط تا جمعه ساعت ۲۱ برای ثبت نام مهلت دارید.
https://detective.mewco.ir

این نظر توسط Zahra Sh در تاریخ 1394/07/15 و 16:21 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستای عزیز شرلوکی. من و نمیدونم میشناسین یا نه من مدیر سایت داستان نویسی انیگمایند هستم و نویسنده سایت بیکراستیریت. در حال حاظر دارم داستان و فنفیکشن نویس جذب میکنم. نمیدونم شایدم قبلا ازتون درخواست کرده باشم اما گفتم بازم بگم.. که من دارم همه شرلوک نویس ها و جنایی نویس هارو دور هم با کمک بیکر استیریت جمع میکنم.. ک کم کم انجمن مشترکمونم هم راه اندازی میشه با مدیریت خودم. خیلی خوب میشه این که شمام هم ب ما ملحق بشین و یه چیز دیگه ما توی انیگمایند داستان و فن فیکشن با موضوعات: (جنایی. معمایی.ترسناک.اکشن.فانتزی و تخیلی) مینویسیم و درام و عاشقانه نداریم اگه یه سر به سایت ما بزنید و پست ثابت رو بخونید با ما بیشتر اشنا میشین... ممنون میشم اگر کسی رو سراغ دارین که به هنر داستان نویسی علاقع داره و مینویسه و یا حتی تازه میخواد شروع کنه رو به ما معرفی کنید. من خودم با تک تک بچه ها کار میکنم شکلک
zahra.sh.enigmind@gmail.com
http://enigmind.r98.ir/

این نظر توسط هرکول پوآرو در تاریخ 1394/07/13 و 5:44 دقیقه ارسال شده است

من می تونم دستیارت بشم.خواستی تو وبم بهم بگو(فقط توجه داشته باش که ما تو وبلاگم چند تا نویسنده هستیم و حتما نظرت رو تو پست های هرکول پوآرو بزار)

این نظر توسط سهیل در تاریخ 1393/10/02 و 18:05 دقیقه ارسال شده است

خوب بود

این نظر توسط الین در تاریخ 1393/10/02 و 17:51 دقیقه ارسال شده است

چن تا عکس از بن و مارتین گذاشتم...
خوشحال میشم بهم سر بزنید!شکلک

این نظر توسط الین در تاریخ 1393/10/02 و 17:51 دقیقه ارسال شده است

چن تا عکس از بن و مارتین گذاشتم...
خوشحال میشم بهم سر بزنید!شکلک

این نظر توسط کوشا در تاریخ 1392/02/25 و 12:59 دقیقه ارسال شده است

چه جالب ! خوش حال میشم به وبلاگ من نیز سر زده و از آن بازدیدی به عمل آوردید !

این نظر توسط Sherlock Holmes در تاریخ 1392/02/04 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

Jalebeh ... Be man ham sar bezan ... Khoshhal misham


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سایت کارآگاه شرلوک خوش آمدید..من آماده ام تا به مشکلات و معماهای شما رسیدگی کنم.درخواست هاتون رو توی بخش کامنت ها(نظرات) بزارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما در کدام مورد ما را یاری میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 8,508
  • بازدید کلی : 43,876