loading...
سایت رسمی شرلوک هلمز
دانلودها

شرلوک بازدید : 365 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

سلام من دوست آقای شرلوکم.ایشون لطف کردن گذاشتن تو  سایتش این پست رو بزارم.راستش من میخوام یه ماشین کوهستانی بسازم.با ظرفیت حمل دو نفر.میخوام حالا شاسیش رو بسازم. اگه کسی این کاره هستش کمکم کنه تا به یه جایی برسم.شمارمم تو ادامه مطلب واسه اعضای سایت میزارم.

                                                  ariya2013tanha@yahoo.com  اینم ایمیلم.آقا آریا 19ساله از ایران

شما مثلا میتونید بگید شاسی از چه جنسی باشه و طرح یک شاسی رو واسه من آماده کنید یا اصلا به من بزنگید تا توضیح بدم.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سایت کارآگاه شرلوک خوش آمدید..من آماده ام تا به مشکلات و معماهای شما رسیدگی کنم.درخواست هاتون رو توی بخش کامنت ها(نظرات) بزارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما در کدام مورد ما را یاری میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 8,500
  • بازدید کلی : 43,868